Byxjävlar...

Har varit och tränat idag, i nya träningskläder...
Hade tänkt mig springa 5 km idag igen, men efter 3 km gav jag upp.
Mina nya träningsbyxor var i princip värdelösa.
Perfekt caprilängd och härligt tajta runt benen, men på nått vis måste dom ha sytt rumppartiet tre-fyra storlekar större än resten av byxorna.
Dom kanade och kanade och jag drog och drog, men det hjälpte inte. För varje steg jag sprang kändes det som om byxorna kanade ner en centimeter, och jag ville ju inte direkt visa mina trosor mitt på SATS.

Nä, ska dom byxorna användas igen ska dom sys in först. Får se om jag lyckas med det...

Nu ska jag iallafall laga lite mat, så jag har nått att leva av resten av veckan. (Kyckling och ris med sweetchili/turkisk yoghurt-sås) :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0