Dags för nytt folk!

Till FBK that is.
Varje eftermiddag när jag kommer hem ifrån jobbet skuttar jag in på Färjestads hemsida för att se om det hänt nått nytt.
Oftast har det inte gjort det, uppdateringen är inte den bästa.
Så idag hade det kommit en ny rubrik. Åh vad förväntansfull jag blev!
- Vem är det som skrivit på?!
- Är det Frögren som är klar!?
- Eller ännu bättre kanske Wallin som bestämt sig för att komma hem!?

Nähä, då är det minnsan ingen ny/nygammal som skrivit på.
Då är det Lindgren som lämnar.
O-I-N-T-R-E-S-S-A-N-T
Inget ont om Lindgren, men han är den typen av spelare jag säger "Jaha?" till...

Hoppas på lite skojigare nyheter under resten av veckan!
Kom igen, håll inte oss stackars stackars fans på halster längre, pleeease!

Gonatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0