Running!

Japp då vart man anmäld!


20 maj ska det springas 5 km.
Med förhoppning att kunna springa det på mellan 30 och 37 minuter.
Förra gången (för två år sedan) sprang jag VårRuset på 41 minuter, då var det dock en hel del "icke-springande" av den tiden, och med tanke på mina framsteg på löpbandet (och så småninom på inlines) så hoppas jag på att kunna förbättra min tid avsevärt!

Nu blir det duschen, imorgon jobbar jag 10-19 på operation, ett annorlunda pass för mig, men jag tror det kommer gå bra det också... Hoppas på en rätt lugn dag dock... Känner mig inte på topp... Bara det inte är nån jäkla förkylning som ligger och spökar. Jag har inte TID att vara sjuk!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0