Spelarbussen :)

Passar på att posta den här bilden också när jag ändå inte kan få för mig något vettigt att göra.
Bilden är gammal och tagen med mobilkamera.
Tagen när Wolfpack åkte ner till Göteborg för Frölunda - Färjestad tidigare i "vår".
Tyvärr förlorade vi ju med 4-1, men på läktarn hade vi skoj!


Här finns en film som Bollklubben Supras gjort, den visar lite av hur skoj vi hade det på läktarn!
Blinkpyron användes innan matchen startat när hallen var nersläckt för att laget skulle åka in.
Då var det Färjestads hejaklack som syntes och hördes mest!
MÄKTIGT!



Åh här är ett klipp till. Så att man får en känsla av hur underbart det är att stå i klacken!!
Nog längtar jag till sommarn, men längtan till nästa hockeysäsong är nog faktiskt lika stor!
Jag kan officiellt berätta att jag blivit hockeyfrälst. (Om det är någon som mot förmodan har missat det...)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0