Wow!!

I förmiddags på väg ner till Göteborg stannade vi till på Rasta i Brålanda för att fika lite.
När fikapausen (aka köpa Snickerspausen, för min del) var slut och jag var på väg tillbaka till bussen mötte jag en kille som jag tyckte jag kände igen...
Men!! Det var ju Marcus Paulsson!
Och så vände jag blicken lite åt vänster, då gick resten av laget precis in på restaurangen.
Lite halvparalyserad som jag var fortsatte jag mot bussen och mötte både Per Åslund och en till som jag inte såg vem det var, och så den nye backen Angel Krstev.
Och sist men inte minst så mötte jag Perra, och han hälsade på mig! :O

Snacka om att dagen inte hade kunnat börja mkt bättre!! (Förutom om jag mött Henke också då...)

Övrigt om resan:
Vi åt lunch på Valand, riktigt gott. Nån slags fläskfile med bearnaisesås typ.

Sen marscherade vi till Scandinavium letade upp våra platser och började vifta med flaggorna och sjunga på direkten i princip.
Första perioden började väl lite sådär. Spelet gick väldigt mycket fram och tillbaka och det kändes ändå som att vi låg ganska jämt. Sen gjorde Frölunda mål.
Men vi kämpade och till slut gjorde vi 1-1.
Tänk vad skönt om perioden hade kunnat sluta 1-1 också, då kanske vi hade haft en chans.
Jag tänker inte ens nämna varken andra eller tredje perioden, för det finns inget gott att säga om dom.
Jävla skitmål och jävla domare som dömer bort mål (uppenbara mål!!) utan att titta på dom i repris först!
Fy fan så arg jag (och hela klacken och hela laget) var!

I tredje perioden passade klacken på att träna på diverse olika ramsor, gamla ramsor, spelarramsor och lagramsor som inte hade något med matchen att göra...
Stefan Liv-ramsan, HV-ramsor och LCH-ramsan. Det var rätt skoj iallafall! :)
Vi hade nog roligare på våran sektion än vad spelarna hade på isen tror jag nästan...

Och förresten. Scandiavium. Okej, det är en rätt bra hall, men inte för ishockey.
Det finns ju för fn ingen ståplats!! Helt värdelöst.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0