Dagens träning

Jogging.
Börjar blir riktigt duktig på det nu. Samma sträcka som i torsdags, tänkte lägga mig på samma puls också, men mina ben kändes trötta och konstiga.
Men på något vis var jag iallafall snabbare. Första kilometern gick inte på mer än 5:30, men sen sket sig hela passet.
Fick håll väldigt tidigt, inte jätteont, men fruktansvärt ihållande för att störa mig hela tiden.
Sen fick jag dessutom ont i ena smalbenet, det kändes som ett band runt vristen och halvvägs upp till knäet som stacks och sprängdes varje gång jag satte ner foten.

Men jag genomled mina fem kilometer, på en tid på dryga 37 minuter. En väldigt bra tid för att vara en så problemfylld runda.

Efter joggingturen blev det dusch och lasagnematlåda. Love it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0