Diverse

Sitter och tar en liten paus i läsandet. Man kan ju inte läsa ut en bok om dagen, för då tar ju mina böcker slut... :)

Ikväll ska familjen till Eketegen, ett litet ställe i skogarna mellan Gustavsfors och Årjäng där det finns en liten scen och en ökänd underhållningskväll.
Tydligen brukar det i princip alltid vara samma folk som kommer dit, och samma folk som uppträder år efter år.
Både svenskar, norskar och tyskar.

Jag var ju där förra året också. Och det var ju trevligt, fast ganska så regning...

I övrigt sitter jag mest och tycker synd om mig själv just nu.
Löpningen som gått så bra senaste veckorna gick fullständigt åt skogen igår.
Eller egentligen inte löpningen, men min benhälsa. Efter halva sträckan fick jag ont i mitt smalben igen, och det gick inte över under kvällen.
Och imorse när jag vaknade gjorde det fortfarande ont, och jag haltar till och med.
Varje gång jag sätter ner högerfoten är det som knivar skär in i mitt skenben.
Benhinneinflammation.
Körde lite värmemassage, Voltarengel och stödbandage, förhoppningsvis kanske det blir lite bättre snart, men någon löpning lär det ju inte bli dom närmsta veckorna iallafall.
Suck :(

Återvänder till Idun.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0