JAAAAAA!!!!!!

Det är så underbart så det går inte att beskriva med ord!!
Jag har lust att hoppa och skutta och skrika allt jag kan!!

FÄRJESTAD!!! Tro fan om dom inte hittade det stora hjärtat och det hårda arbetet till slut!
Grabbar jag älskar er!!
Dagens match vart ren och skär kämparglöd från första till sista minuten.

Men så äckligt spännande ända in i slutet, gah jag trodde jag skulle bli helt galen!
Förlängningen kändes som en hel evighet och jag satt på helspänn hela tiden, och sen kommer Dragan med sina magiska handleder och så vart det avgjort!!

Och Kåberg då! Hur kunde den där gå in!? Haha!

Shit jag är så glad så jag håller på att börja gråta nästan!
Och cykelturen hem från Pitchers det var nog den snabbaste nånsin, benen gick på rent adrenalin!!



FÄRJESTAD!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0