Till slut!

Idag lyckades jag äntligen!
Dom senaste fyra månaderna har jag samlat stämplar på SATS och efter elva veckor, en veckas sjukdom och två veckors "nä jag orkar inte träna idag" har jag ÄNTLIGEN samlat på mig alla stämplarna som behövdes.
Så idag fick jag en SATS-väska!

Visst är den tjusig?
Nu kan jag äntligen byta ut min fula träningspåse mot en tusen gånger fräschare väska.
Med ens blir det bra mkt roligare att träna :D


Idag tränade jag lite löpband, lite inlinesliknandemaskinträning och lite styrka.
Ganska lagom.
Märkte dock att konditionen försvinner ruskigt snabbt.
Dom två senaste veckorna har jag inte tränat nånting och nu orkar jag inte vara på löpbandet i fem kilometer, eller så är det jävlaranamat som har sjunkit.
Men nu är det bara två veckor kvar till VårRuset, dags att få till dom där fem kilometrarna!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0