Jag är inte ens förvånad.

Jag borde vara förvånad.
Men jag är bara besviken.
Serietrean mot Serietolvan.
Hemmaplan.

I normala fall skulle statistiken tala för en väldigt stark seger.
Men statistik är ju bara lögn ändå.

Bryt ihop och kom igen nästa match brukar vara en vanlig kommentar efter en förlorad hemmamatch som den här.
Men borde man inte göra något mer än så?
Jag kan bryta ihop, för jag kan inte påverka något i laget.
Men laget kan påverka sig själva.
Jag vet inte vad som händer bakom kulisserna, men jag önskar att jag visste.
Jag hoppas att Walle går in i omklädningsrummet och skäller lite, och att dom sen analyserar precis hela matchen, vad som gick fel, varför vi inte klarar av att vinna mot bottenlaget.

HV-spöket har vi krossat. Med råge.
Nu är det dags att krossa Frölundaspöket, annars kommer Utematchen bli ett ännu pinsammare evenemang än vad det redan är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0