Just nu längtar jag till...

... den 14 januari 2011.

Då slutar jag jobbet tidigt, ansluter mig till ett gäng idioter och åker med dom till Stockholm, där vi ansluter till ett ännu större gäng idioter och ockuperar ett tåg mot Luleå.

Efter en äckligt lång tågresa kommer vi till slut landa i Coop Arena och sjunga Färjestad till seger.



Sen ska den långa resan göras om fast åt andra hållet.
Ytterligare åtta timmar i tåg, mitt i natten, och sen en bilresa tillbaks till Karlstad.

Det kommer nog bli den... intressantaste... helgen i mitt liv.
Och roligaste (?) och mest rumpdödande.

Som något jag läste en gång. "Min röv får posttraumatisk stress bara jag tänker på det"


Kommentarer
nil

fan, avundsjuk! trots att röven tar stryk :)

2010-10-21 @ 20:50:33
URL: http://strakhat.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0