Senaste hockeyn.

Två matcher har jag gått på sedan sist jag skrev.
En mot plastklubben utan guld, Linköping, i torsdags.
Och en mot Modo, igår.

En förlust och en seger.

Bra stämning på läktaren. Konstigt nog en delvis högre nivå under förlusten i torsdags.
Medgångssupportrar my ass!

Spelet ska jag väl inte säga speciellt mycket om. Jag är sämst på att analysera hur dom spelar. Jag ser på matcherna med hjärtat, inte med hjärnan, har jag insett.
Säger jag att dom spelat bra visar det sig senare att dom egentligen inte alls gjort det... :)

Iallafall så tyckte jag att dom var bättre än LCH iallafall halva matchen i torsdags. Hade dom lyckats få in ett par mål i första perioden hade vi nog vunnit.
I går fick vi både första och andra målet av Dragan och Walle. Båda gick via målvaktens plockhandske, så man kan nog säga att vi hade flytet med oss igår, men mot oss i torsdags.

Nästa vecka är det tre matcher som väntar.
Brynäs borta och HV och Djurgården hemma.
En viktig vecka, minst sagt.
9 poäng vore mirakulöst. Å andra sidan verkar ju alla lag slå alla just nu, så jag har faktiskt ingen aning hur det kommer sluta.
Men en sak kan jag lova. Det lär bli klackens bästa vecka hittills!!



Kommentarer
nil

Det måste ju fan bli rejält med drag på torsdag iaf :) Ser fram emot tor/lör som fan - blir perfekt avslutning på veckan innan jag åker :D Jag har för övrigt aldrig tänkt på hur mkt längre du är än mig, men på alla foton som vi varit på på stå så ser du skitlång ut jämfört med mig (som oftast är ett huvud för kort för att ens synas :P ). hur lång är du egentligen? =)

2010-10-04 @ 01:35:23
URL: http://strakhat.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0