Yes

Benet har repat sig.
Och som tack för det, och straff för i måndags, blev det ett ordentligt pass idag.
Först 30 minuter på löpbandet. (3,5 kilometer - rätt okej för att inte ha sprungit sen i höstas)
Och sedan 15 minuter på nån annan ben&rumpamaskin. Jag vill få det lite till en slags skate-rörelse, men jag har inte blivit helt klok på vad det är.
Ska iallafall ta rätt bra på baksida lår och rumpa, så jag får väl se vart träningsvärken sitter imorrn.

Gött iallafall med ett bra konditionspass.
Kände mig pigg, hade bra musik i hörlurarna, och det var lagomt mycket folk på plats.

Nu har jag käkat ägg och majonäs och tittat på Landskampen på Tv3Play.
Rätt skoj program faktiskt.

Nu blir det till att hoppa in i duschen så man är lite fräsch på jobbet imorrn!!

Natti!

(Tagga No More Mr. Nice Guys)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0