AIK - Färjestad

Men hallå!
Jag måste ju skriva ett inlägg om matchen också :)
Första perioden drog igång under tiden jag fortfarande satt på spinningcykeln, men andra och tredje perioden såg jag iallafall.

Finns inte mycket mer att säga än att Färjestad verkligen äntligen blivit ett lag!!
Dom kör stenhårt, kämpar och sliter, åker skridskor, vinner puckar.
Och då och då gör dom faktiskt mål också!!

Patrik Lundh vet jag inte vad jag ska skriva om! Vilken fart!
Som någon skrev: Lundh har tagit tjack i pausen. Eller Redbull.
När han sätter fart kan inte motståndarbackarna göra mycket annat än att titta efter honom.
Alternativt haka honom med klubban och bjuda oss på en straff!
:)

Inför morgondagens hemmamatch ska Färjestad testa på en ny grej.
Ikväll tar dom in på hotell och återvänder till Karlstad imorgon.
Gör hemmamatchen till en bortamatch?
Och med tanke på bortastödet de haft de två senaste matcherna kan dom ju inte vara nervösa inför stå iallafall.

Det enda negativa är att imorrn jobbar jag 10-19 och kommer därför med allra störta sannolikhet missa matchen.
Och på lördag, när veckans andra hemmamatch går av stapeln, ska jag ut med jobbet, så den kommer jag också missa.
Pest.
Har jag tur är det väldigt lugnt imorgon på jobbet, så kanske jag kan kompa ut så jag hinner till matchen iallafall.
*ta i trä*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0