Träning

Får väl försöka skriva om lite annat än hockey också. Insåg rätt nyligen (typ igår) att jag i princip bara skrivit om hockey och bortamatchresor den senaste månaden.
Men Januari har varit sjukt mycket hockey, så det är inte så konstigt.

Så det här inlägget kommer istället handla om min egen träning, och det som stod på schemat idag, nämligen Spinning med pulsklocka.
Idag gjorde jag nog ett av mina absolut bästa spinningpass.
Jag låg på rätt puls, jag hade tryck i benen och jag fick in den där spinningtekniken riktigt bra.
Det har nog aldrig varit så skönt att få strecha som efter dagens 55 minuter hårdkörning.

Och som om det inte vore nog med det så satte jag på Spotify på vägen hem och körde ett eget spinningpass på cykelvägen.
Det är ganska sjukt egentligen, hur viss musik blir spinningmusik.
Iofs blir jag ju rätt påverkad av musiken som spelas på spinningpassen, men en del låtar är verkligen sjukt peppande.

Bara för att nämna några:
One (Your name) - Swedish House Maffia
Mikrofonkåt - September
The Time (Dirty Bit) - Black Eyes Peas
Hey Soul Sister (Karmatronic Radio Edit) - Train

OPc


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0