Btw

Skrev ju igår om hur besviken jag var över mitt BodyBalancepass.
Well, jag var på spinning idag. 55 minuter Tour de France-inspirerat.
Gårdagens träning var inte verkningslös, fy satan vilka sega ben jag hade.
Tröttare än någonsin i ljumskarna, ibland fick jag inte ens runt pedalerna.
Och pulsen. Enstaka toppar på 84% av maxpuls kom jag upp i, och då fick jag kämpa och slita värre än vanligt.
84% kommer jag normalt upp i bara av att stå upp och hålla ett bra tungt tempo. När jag är dödstrött och vill spy brukar jag ligga på 89%.
 
Att jag dessutom fick magknip en liten bit in i passet gjorde ju inte saken bättre.
En uppblåst mage leder helt uppenbarligen till att man förlorar all kraft i magmusklerna.
 
Men nu har jag fått i mig ett par koppar te, en portion couscous och tonfisk och magen verkar ha återgått någorlunda till det normala.
Funderar på att krypa ner i sängen tidigt idag, så ska egentligen bara skriva färdigt det här inlägget, starta en diskmaskin och sedan sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0